Vsebinski marketing

Vsebinski marketing, kaj mislimo s tem? Kako deluje?

V primeru direktnega osebnega stika prodajalec-kupec imamo na voljo celovito komunikacijo tako govorno kot govorico telesa.

Kako pa je s poslovno komunikacijo na spletu?

Tu govorimo o posredni komunikaciji, kjer je tudi mogoče doseči približek osebnostnega občutka. In to je z besedami, ki jih uporabljate na vaši spletni strani oziroma pri vaši pojavnosti na spletu kjerkoli. S premišljeno in kvalitetno objavo vsebin lahko izpostavimo edinstvene prednosti in storitve vašega podjetja. Posledično bodo s tem vaši spletni potrošniki postali seznanjeni. S posodobitvijo vsebine vaše strani si boste pridobili zaupanja vreden vir informacij, pridobili socialne privržence in večje možnosti pri obiskovalcih za ponovni obisk.

  • obiskovalci vaše spletne strani
  • obstoječi naročniki
  • privrženci socialnih omrežij
  • potencialni kupci
  • izoblikovanje blagovne znamke
  • multi-kanalsko delovanje
  • vodenje v nakup in prodajo
  • SEO

O vsebinskem marketingu

Vsebinski marketing pripomore pri optimizaciji. Objavljanje vsebine za vaše spletne strani, v elektronskih novicah in preko družbenih straneh vam pomaga obvladati svoje občinstvo in to povsod, kjer je splet. Prav tako ponuja celovito izkušnjo blagovne znamke za vaše obiskovalce spletne strani, naročnike, privržence,.. Mnoge stvari nakazujejo na to, da potrošniki raje poslujejo s podjetji, ki ponujajo bogato informacijo na spletu bodisi preko iskanja, socialnih vsebin ali drugih e-vsebin.

Ali vam to zveni zanimivo?

Ustvarimo vam novo vsebino, ki bo pomembna in dragocena. Določimo teme in vrste vsebine za uporabo. Načrtno izvedemo uporabo uglašene in uspešne strategije, ki je narejena po meri za vaše občinstvo.

Kontaktirajte nas še danes!


Naše zadnje novice