Vsebinski marketing

Vsebinski marketing, kaj mislimo s tem? Kako deluje?

Na primer pri vzpostavljenem direktnem osebnem stiku prodajalec – kupec imamo na voljo celovito komunikacijo tako govorno kot govorico telesa. Pravzaprav z vsemi življenjskimi občutki.

Kako je s poslovno komunikacijo na spletu?

Vsebinski marketing na spletu je na nek način metoda zrcalne preslikave tradicionalne komunikacije na štiri oči v virtualni svet mnogoterega vida. Cilj je doseči čim širšo množico ljudi, ki bi jih zanimalo določeno delovanje poslovanja podjetja, organizacije,  koriščenje storitev oziroma nakup produktov. Tu govorimo o posredni komunikaciji, kjer je mogoče doseči približek osebnostnega občutka. To je z napisanimi besedami, ki jih objavljate na spletni strani oziroma pri vaši tovrstni pojavnosti na spletu kjerkoli. S premišljeno in kvalitetno objavo vsebin izpostavimo edinstvene prednosti in storitve podjetja. Posledično bodo spletni potrošniki postali seznanjeni. S posodobitvijo vsebine strani si boste pridobili zaupanja vreden vir informacij, pridobili socialne privržence in večje možnosti pri obiskovalcih za ponovni obisk.

O vsebinskem marketingu

Vsebinski marketing pripomore pri optimizaciji. Objavljanje vsebine na spletnih straneh, v elektronskih novicah in preko družbenih straneh vam pomaga obvladati svoje občinstvo in to povsod. Prav tako ponuja celovito izkušnjo blagovne znamke za vaše obiskovalce spletne strani, naročnike, privržence, … Mnoge stvari nakazujejo na to, da potrošniki raje poslujejo s podjetji, ki ponujajo bogato informacijo na spletu bodisi preko iskanja, socialnih ali drugih internetnih vsebin.

Ali vam to zveni zanimivo?

Ustvarimo vam novo ali posodobimo obstoječo vsebino, ki bo pomembna in dragocena. Določimo teme in vrste vsebine za nadaljno uporabo v poslovanju. Za namen širjenja le te, za ozaveščanje  publike ali seznanitev populacije. Načrtno izvedemo uporabo uglašene in uspešne strategije, ki je narejena po meri za vaše občinstvo.

Stik z nami je prvi korak

Naj bo vaša spletna vsebina slišana in povezana v svetovnem merilu internetnega sveta, tako da bodo vaše ideje oživele tudi v dejanja vsakdanjega življenja.

  • izoblikovanje blagovne znamke
  • več kanalsko delovanje
  • vodenje v nakup in prodajo
  • SEO
  • obiskovalci vaše spletne strani
  • obstoječi naročniki
  • privrženci socialnih omrežij
  • potencialne stranke